יום ראשון, 12 באוקטובר 2014

נו מור חצ'אפורי פור מי




הייתי בגיאורגיה במצטבר חודש במהלך הקיץ הזה: שבוע, שבועיים ואז עוד שבוע. יש בטביליסי אוירה שמאוד אהבתי. (כשלא היה שם חם ברמות שהרגשתי שאני הופכת לשלולית)
היא לא מתחנפת. היא אותנטית אבל לא בקטע של אותנטיות שתיירים אוהבים. האנשים נחמדים ומסבירי פנים, העיר נקייה אבל לא מצוחצחת. האוכל מעולה בערך לשבוע, אחר כך לא יכולתי יותר לראות לא בצק ולא גבינה. אכלתי סאבוואי, אהבתי הנצחית והבלתי מעורערת. 

היה לסטס ולי סוף שבוע פנוי, אז לקחנו מטרושקה (שזה מונית שירות כזאת, אני מכניסה אתכם לאוירה) ונסענו שעתיים וחצי בדרך מדהימה ועוצרת נשימה לקאזבגי. ישנו שם בגסטהאוס של מאיה שהוא קטן ונעים. על הקירות מצויירים בתכלת צורות גיאומטריות, על הסדינים מפלאנל דמויות מצויירות והמיטה הרחבה ממוקמת בדיוק ממול לחלון. כל הלילה הייתה סערה, אני קראתי את קורות הציפור המכנית ונבהלתי מדי פעם מהרעמים.
קמנו לבוקר גשום, אפור ונקי. פתחתי את החלונות וסטס ואני התכרבלנו מתחת לפוך כשהגשם ההיסטרי לא מפסיק. 
זה היה אחד הבקרים הכי קסומים שהיו לי. הנוף מזכיר את הנוף של הודו: עננים נמוכים, הרים ירוקים, בתים קטנים. 


***


הלכנו לטיול בגנים הבוטנים של טביליסי. אמרו לנו שהטמפרטורות צונחות בכמה מעלות בגלל העצים והגובה. אז טיפסנו איזה שעתיים, הלכנו לאיבוד ובסוף היה גם חם וגם הגן לא ממש בוטאני, אז עשינו תמונות לבלוג.

חולצה: מתאילנד
חצאית מכנסיים: alef alef, נקנו במונה יד שניה
נעליים: יד שניה בקיבוץ העוגן
תיק: נייקי


*הבהרה: הרגליים הלא פוטוגניות שלי הן לא חוסר תשומת לב, הן אמירה.










**

שיר מדהים


**

תמונות מקאזבגי








נשיקות 

4 תגובות:

  1. להתעורר לגשם ולהישאר מתחת לשמיכה נשמע לי כמו חלום.
    ומאוד יפה לך מראה תלמידת בית הספר הקומוניסטית.
    שיהיה כבר גשם גם פה.

    השבמחק
  2. גם אני חובבת סאבווי רצינית (אם כי נתקלתי כבר בכמה מאכזבים - בייחוד באוסלו), אבל סתם חשוב לי לציין שאוכל גיאורגי זה כל כך הרבה יותר מחצ'אפורי - נזידי בשר, עשבים שונים ומשונים, אגוזים(!).. מאוד לטעמי. מרגיש קצת כמו אוכל מהאגדות. לא שהייתי בגיאורגיה, כן? את כל הידע שלי שאבתי מהמסעדה הגיאורגית בגבעתיים :)

    מאוד אהבתי את מה שלבשת, אבל זה אולד ניוז. הייתי משלבת את הלוק הזה עם נעלי סופרגה לבנות, סתם כי אני חובבת פלטפורמות סרת טעם וחסרת תקנה. אגב, הרגליים שלך מתוקות להפליא (גם הצורה חשובה! לי למשל יש ברכיים קצת נפגשות - לא משנה כמה אתאמן או ארזה, הרגליים שלי לעולם לא יהיו בצורה הנכונה).

    השבמחק
    תשובות
    1. את לגמרי לגמרי צודקת לגבי האוכל, אבל אני לא אוכלת בשר. ממרחי האגוזים אכן מדהימים, אבל לא באמת יכולתי לאכול את זה במשך חודש. במקומות שאכלתי בהם האוכל היה לי מאוד שמן וגבינתי. בהתחלה עפתי על זה, אבל היה לי קשה בשלב מסויים.

      ואיזה כיף שהחמאת לי על הרגליים, אני בטוחה שאת יודעת שזו המחמאה הכי טובה 3>

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...