יום שני, 7 בדצמבר 2015

על בגדים ונוסטלגיה





(אנקדוטה לחנוכה: אחד הדברים האהובים עלי ביותר זה הסוודרים המכוערים של כריסמס. אני יכולה לבלות שעות באתרים שמציגים את הזוועות, לדמיין את עצמי עם קרניים שיוצאות לי מהסוודר. 
תארו לכם מה רבה הייתה הפתעתי כשגיליתי שיש גם סוודרים מכוערים של חנוכה!! היהודים לא מקופחים בגזרה. 
מי צריך כסף מסבתא כשיש כאלה דמי חנוכה לשטוף איתם את העיניים?)




**


ועכשיו לעניינו: רבות דובר על סקול גירלז אאוטפיט.
אני הרוסה עליה. בעולם בו כולם מנסים להיות שונים, מתלבשים מוזר, עוטים על עצמם זוועות בחסות האינדוידואליזם- אני אוהבת את החזרה לבייסיק, לקונפורמיסטי ולממוסגר. 
 אני אוהבת לראות חברות שלבושות אותו דבר, זוגות והורים. 

אני זוכרת איזה אסון זה היה פעם כשחברה שלי הייתה קונה אותו ג׳ינס כמו שלי. יכולתי לא לדבר איתה. היום אני נהנית מהדומות, אני מרגישה כחלק מחבורה, כאילו האחידות החיצונית נותנת כוח. 

לי לא הייתה ממש תלבושת בית ספר בתיכון הרצוג בכפר סבא, אבל הבגדים האלה מעוררים בי נוסטלגיה למשהו שאמנם לא היה לי, אבל הוא חקוק בחלק של הזכרונות שהמצאתי לעצמי (כי בדמיון קוראים לי איזבל וחונכתי בפנימיה בשוויץ).


**


השראה:




**


לבשתי חצאית כחולה וחולצה מכופתרת, ובשביל לשבור קצת את המונו צירפתי ג׳קט אדום ומחמם. כמובן שהלוק כולו דרש שתי צמות, וממש לאחרונה למדתי לעשות שתי צמות צרפתיות הפוכות, שהיו פיניש מושלם. 

צילם כרגיל גיא שיצא במיוחד לצלם אותי בקור המקפיא ובשמש השקרנית של אתמול בצהריים.

תיק: Kanken
ג׳קט: J. Crew נקנה בחנות יד שניה בניו יורק
חצאית: Alef Alef, נקנתה במונה יד שניה
חולצה: Ralph Lauren נקנתה במונה יד שניה
משקפי שמש: Royfire
נעליים: Ralph Lauren
טיוטוריאל לצמות בסוף הפוסט












(סלפי בנוהל)



**



הצלם הצ׳כי המעולה מיכאל פודלקה צילם כל כך יפה סטיילינג מושלם.













**


טיוטוריאל לצמות, למעוניינות




**


נשיקות ובשמחות

11 תגובות:

  1. פוסט נפלא. הפסקה הראשונה הזכירה לי את הסצינה המשעשעת ביומנה של ברידג'ט ג'ונס.

    השבמחק
    תשובות
    1. את כל כך צודקת! איך לא חשבתי על זה בעצמי?

      מחק
  2. פוסט נפלא. הפסקה הראשונה הזכירה לי את הסצינה המשעשעת ביומנה של ברידג'ט ג'ונס.

    השבמחק
  3. את הורסת אותי, אני חושבת שהיינו ביחד בפנימיה בשוויץ

    השבמחק
  4. איזה צמות מהממות! אני כה מקנאה בשיער שלך.
    ואיזה רגליים!!!1
    ואיזה שיר!
    ניסיתי לחשוב על עוד קליפ שמיצב את התלבושת האחידה בצורה כה איקונית. חוץ מהיט מי בייבי, לא עלה לי כלום לראש.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שחיפשתי ממש הרבה כזה קליפ, ואפילו יש לי את השיטות שלי למצוא קליפים לפי נושאים. אבל באמת ששום דבר לא מתקרב לקרסוליים של קרייזי ושל בייבי וואן מור טיים.
      וקחי כהצהרה שכל פעם שיש שיר של אירוסמית בבלוג הוא מוקדש לך!!

      מחק
    2. שיטות למציאת קליפים לפי נושאים? נראה לי שיש כמה סטארטאפים שישמחו להעזר בשירותיך.
      ולגבי ההקדשה - אני ספיצ'לס. בחיי. זה הדבר הכי טוב שקרה לי החודש.

      מחק
  5. הג'קט והצמות הן שלמות שמגיעה לשיאים חדשים עם המשקפיים האלה.
    זה כמו סרטים שיש להם סטיילינג של רטרו, אבל מתרחשים בימינו.
    כמו 500 ימים של סאמר, ניראה לי.
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. סםי תודה 3> אחת המחמאות הכיפיות!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...