יום ראשון, 11 בינואר 2015

שחור זה השחור החדש




היוש

קר לי מדי היום ליותר מדי מילים, אז נתחיל בשיר.




***

היום נדסקס קצת על הטוטאל לוק השחור. האמת שכשאני חושבת על זה, אז אין יותר מדי מה לומר. זה בעיקר מאוד קל ומאוד קלאסי.

אני לובשת:
צעיף פרווה סינטטית מזארה, שהוא כה כה נעים וגם גורם לי להרגיש עשירה
שמלה מזארה
חולצה שקופה מאיזה חנות בפריז
ג'קט שקיבלתי בעבודה בפריז ומעיל מh&m
נעליים של andre, גם מפריז.
תיק של אלכסנדר וונג נקנה במונה יד שניה


כמעט את כל מה שאני לובשת, כמו שדי ברור, קניתי בפריז ובאמת כשהתלבשתי בבוקר הרגשתי שחזרתי לימי החורף הקפואים שהיו לי שם. נהניתי לחזור ולהרגיש קצת פריזאית שוב, אפילו אם זה רק בדימיון שלי.

צילמה דנה טל אל המקסימה


***

אה וגם: כמה קר. כמה קר. כשצילמנו את הפוסט הזה שבוע שעבר עוד לא היה קר ברמות מחרידות, אני מוצאת את עצמי לא מסוגלת לזוז מטר ועם ברכיים כואבות בסוף היום כי הן היו מקופלות תחתי 200 שעות רצוף.
אני ממש חייבת לעשות יוגה, אני מרגישה שאתנוון תכף אם לא אעשה שינוי משמעותי בהרגלי התזוזה שלי.













***

ואפרופו פריז, הנה עמנואל אלט עורכת ווג פריז המהממת המונוכרומטית והמינימליסטית תמיד. מדגימה לנו איך עושים את הטוטאל לוק כשאת רזה, עשירה  ומקושרת. כמו כולנו.






















***


ועוד משהו לסיום: היום מתחילה העונה החדשה של גירלזזז!! האור חזר לחיי


(למי שרוצה להתחיל להתאמן לקראת הפרימיירה)


***

יאלוש,
שיהיה לנו שבוע טוב וחם 

4 תגובות:

  1. גם היום וגם אתמול אני בשחורים מכף רגל ועד ראש (ליטרלי. מכובע צמרירי ועד מגפיים מחוספסים). אולי זה מזג האוויר שמוציא ממני את זה (למרות שאני חובבת שחור ידועה לשמצה גם בימים בהירים יותר). אהבתי מאוד את מה שלבשת, אבל הנעליים עדינות מדי לטעמי. אני אוהבת יותר קשוח. ואת עמנואל אלט אני לא אוהבת בכלל. היא מפחידה אותי ונראית כמו stickman.

    השבמחק
  2. זה מושלם. הצרפתיות עושות את זה בצורה שמעוררת הערצה, קנאה ורצון לרצוח אותן בו זמנית

    השבמחק
  3. אני כל כך אוהבת ללבוש שחור מכף רגל ועוד ראש.
    את מוזמנת להצטרף אליי ליוגה בגלריית כורש(: זה נותן טעם לחיי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...