יום שבת, 22 בפברואר 2014

פריחות



אתמול היה קיץ. זהר ואני נסענו למטע שקדיות ליד מיני ישראל לצילומי שמש. זהר הגיעה לאסוף אותי באיחור של חצי שעה ואני הבאתי בורקסים. מקצוענות לשמה. 
השמש הייתה כל כך חזקה. אחרי שנתיים שלמות שלא היה לי קיץ אמיתי, פתאום היה לי דז'ה וו לקיץ ישראלי טיפוסי. נזכרתי איזה מעיק הוא.

*

פריחת השקדיות הזכירה לנו את פריחת הדובדבן. קראתי לזהר cherry blossom girl והודעתי לה שהיא אפילו נראית קצת יפנית.
(לא הייתה התלבטות איזה שיר לצרף לפוסט היום).



*

 בתרבות היפנית עץ הדובדבן, הסאקורה, מסמל את היופי ואת הארעיות החולפת של החיים. 

 "כל כך הרבה זיכרונות
זרמו למוחי
פריחת הדובדבן"

Basho, משורר ופילוסוף יפני


*














   


שמלה ורודה ארוכה: ונסה ברונו, נקנתה בחנות יד שניה בגרנובל, צרפת.
שמלה אפורה ארוכה: נקנתה במונה יד שניה.

שמלת קטיפה סגולה: Forever 21
קימונו: H&M
חצאית חאקי: מויצ"ו בירושלים

*

אביב שמח
נשיקות

9 תגובות:

  1. וואוו.. יפיפייה!! מתה על התמונות והנוף המטריף שלנו ועל איך שאת כותבת!!! התמונת גב הורסת :)
    מחכה לפוסט הבא!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. איזה כיף לפתוח את השבוע עם פוסט כזה! משובב נפש!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירי! איזה כיף לפתוח עם תגובה ממך

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. תמונות יפיפיות!
    ממש אהבתי את הצילומים והצבעים של השקדיות. התמונה של הגב פשוט נפלאה!

    Dress To Cook

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה !! אני אמסור לזהר שתמונת הגב שלה מככבת בתגובות

      מחק
  5. המקום הזה נראה מדהים, והתמונות משגעות.
    הזכרת לי כמה אני אוהבת את השיר הזה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...