יום רביעי, 12 בפברואר 2014

פלאש איט.







נעה: אז מה הנושא של הצילומים והפוסט יהיה?
עומר: לוק חורף זנותי.
נעה:

*

תודה לעומר כחלון הצלם המהמם שגם חשב על נושא נורא מקורי וגם צילם את התמונות ההורסות האלה. היה לנו ממש כיף לשמוע מוזיקה של שנות ה90 ולדמיין שאני מיילי סיירוס והוא טרי ריצ'רדסון.

*

(הושפענו עמוקות ממארק ג'ייקובס)


*

חשבנו רבות איזה שיר מתאים לאוירת הצילומים. לא הצלחנו להחליט. בסוף בחרתי את השיר הזה, למרות שההתלבטות בין קיילי מינוג אליו היתה קשה מנשוא.
אין צורך לייחס לו משמעויות. 
לפעמים סיגר הוא רק סיגר.


*

השמלה מכתומנתה (מישהו יודע להגות את זה?)
המעיל מחנות יד שניה. הוא חיקוי ממש מדויק ואיכותי של ברברי. בדקתי. העניין המצחיק הוא שלא נראה שנעשה פה מאמץ לחקות. כתוב על התגית made in poland. יותר ברית המועצות מזה יש? 
הטבעת הסגולה ממונה יד שניה. השאר מפה ומשם.
הנעליים מ eram paris.
עגילים ולק מ h&m

*









 



*

נשיקות


10 תגובות:

  1. נו איתך! חיפשתי זנות, מצאתי ילדה טובה שרוצה להשתובב.
    אהבתי מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. הילדה הטובה הזאת... לא מצליחה להפטר ממנה

      מחק
  2. טוב, קודם כל תודה לך על פוסט מגה-קול ושנית תודה לך על השיר. פתרת לי בלבול מביך של שנים... במשך המון זמן הייתי בטוחה שסמנת'ה פוקס שרה את זה (החלפתי בין זה לבין טאץ' מי, שהוא גרוע ממש).

    קטע שאמרת שהתלבטתם בין זה לבין קיילי - אני מניחה שהכוונה הייתה לקיילי של FEVER, שתואמת את רוח הפוסט, אבל לי קפץ לראש ברגע שלחצתי על פליי (ועוד לפני שקראתי מה כתבת) KIDS של קיילי ורובי, שהוא אחד השירים האהובים עליי בעולם כולו.

    דבר אחרון - אהבתי הכל אבל אני חייבת להסתייג מהאודם. יש לי בעיה קשה עם גימורי פרוסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. טאץ' מי גרוע? אני אוהבת אותו! והאמת היא, שההתלבטות הייתה בין קיילי של ספינינג אראונד שהוא אחד השירים האהובים עלי שלה, אבל אולי בגלל זה הוא באמת לא נבחר.

      גימור פרוסט? מה זה? אני אגגל את זה ואחזור אליך

      מחק
  3. האווירה מדויקת בפוסט הזה, ככה שההתלבטות בבחירת השיר השתלמה.
    נהדרת כתמיד, מתה על הנעליים ותמיד מקנאה בבחורות שיודעות להנות מול המצלמה, יצא לך טוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש שמחה שאת אוהבת את השיר, הוא היה הימור רציני
      תודה לך!

      מחק
  4. מההתחלה של הפוסט ציפיתי לא למצוא שום דבר מתחת למעיל;)
    הצילומים לגמרי קוליים (שלום שנות ה-90).
    אהבתי במיוחד את השמלה הצבעונית ואת איך שהעור שלך קורן בתמונות האלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אויש, אתן!! ידעתי שהייתי צריכה לחשוף יותר בשר. בפעם הבאה אני גם לא אפתח ציפיות בתחילת הפוסט ואז אאכזב את כולם עם כל הבגדים האלה שנשארו עלי.

      לגמרי לגמרי שנות ה90. העשור האהוב עלי.
      ואני חושבת שאין מחמאה גדולה יותר מאור קורן. תבואי כל פוסט!

      מחק
  5. את מהממת!
    אם הייתי צריכה לבחור תמונה אחת שמשאירה הכי הרבה רושם היא התמונה הרביעית שלך עם הפה הפתוח.
    גם הטרנץ' מגניב מאוד.
    קצת רציתי לגלות שאת לובשת פחות מתחת למעיל כי אני הולכת להעלות פוסט עם תמונות די חשופות שלי ולא רציתי להיות לבד.

    השבמחק
    תשובות
    1. פוסט העירום הראשון שלי יהיה מוקדש לך ;)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...