יום שלישי, 12 במאי 2015

ההפקה הכי מהממת בעולם וגם: זהו, רק זה





היוש

אז גמלה בי החלטה. אני זונחת את הלוק המינימליסטי כי הקטע הבוהמייני קנה אותי. בא לי להיות צבעונית ומנופנפת ושמחה. קניתי קצת פרטי בייסיק בוהמיינים בפוראבר 21 שאוכל לשחק איתם במשך העונה. כמה תחרות, כמה שרשראות וצמידים, אוברול מגניב. פרנזים לא, לא מעריצה בכלל. 

*

אני אעלה פוסט בהמשך עם רעיונות מגניבים למימוש הלוק (שבנקודה הזו של הזמן כבר נהיה נדוש אבל זה לא מעניין אותי אפילו קצת), ובינתיים אנעים את זמנכם בהפקה האהובה עלי בכל הזמנים. 


*

כשגרתי בפריז יום אחד ירדתי למטה בדרכי ללא לעשות כלום, שזה היה הדבר שהכי אהבתי לעשות בפריז, וראיתי ממש מתחת לדירה שלי ליד פח הזבל ערימה של ווג. אספתי אותה מהר לפני שהטמבל שהשאיר אותה שם יתחרט ועליתי בריצה הביתה להחביא אותה. 

אחד הגליונות היה מנובמבר 2010 (אז זה לא היה כזה ישן), והיתה בו הפקה שצילם מייקל ג'נסון את סאשה פיבוברובה. הצילומים כל כך רכים, הסטיילינג עדין ומדויק. הקרבה המקסימה והכאילו משפחתית בין הילדה לסשה מדהימה. הנוף הכפרי והאור המעונן גורמים להפקה להראות כאילו היא נלקחה מסיפור, הפריימים קולנועיים והזויות והקומפוזיציות נוגעות ללב (בחיי שחיפשתי דרך אחרת להגדיר אותם ולא הצלחתי). 


*

הייתי לוקחת: את השמלה הארוכה הלבנה עם הכמה פסים האדומים ואת הכובעים. 
הייתי רוצה: שכשתהיה לי ילדה אני אעשה לנו כאלה תמונות
וגם: להיראות ככה אחרי לידה
ועוד: כזה בית.
ואחרון: את האפשרות ללכת עם שמשיה בלי להיראות בת 200 או מאידך פתט



***

פלייליסט של סלבס עושים קאברים לסלבס





***


תהנו




















יאלוש, לאב יה

6 תגובות:

  1. לא אהבתי את הדוגמנית בכלל. יש בה משהו בוהה ומעצבן, מתאמץ לשדר לוליטיות מסוימת. לא יודעת אם זה בעיניים, בשפתיים או במיקס. אבל השמלה עם הפסים האדומים באמת יפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני הרגשתי את זה רק בתמונה שהילדה מאפרת אותה. אבל חוץ מזה לא ראיתי משהו מיוחד

      מחק
  2. טוב, זאת הכי הפקה מהממת ועל זמנית.
    לפני שהקראתי קפצתי לתמונות ולא הבנתי איך הבת של סשה כבר כל כך גדולה. והילדה קצת דומה ילדה שנולדה לה.
    זה הזוי ומהמם ועושה חשק לבת.
    ובכלל, איך חשבת על לוותר על הבוהו-שיק בקיץ הזה? שמחתי לקרוא שעבר לך מהמינימליזם.
    נשיקות ומחכה לראות אותך היפית.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ידעתי שיש לה ילדה בכלל, ולא חשבתי לותר האמת שכבר כשהתחיל להתחמם נמאס לי מהבגדים הכהים והצמודים והבוהו שיק זה בדיוק ההפך הגמור מזה

      מחק
  3. מדהים עד כמה אנישם שונים רואים דברים בצורה שונה.
    ההפקה משגעת, אך אני רואה בה דבר הפוך. ריחוק ומלאכותיות. דוגמנית "אימא" שנראית כאילו עדיין ילדה בעצמה ולא יודעת מה לעשות עם הילדה שלה הקודרת משהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי מדהים. בלי קשר אני חושבת על זה הרבה איך שאנחנו בסוף רואים את העולם באותן עיניים, רואים את אותם הנושאים בדברים שונים

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...