יום שני, 8 בדצמבר 2014

סנאפ אאוט אוף איט




כאילו פתאום חשבתי לעצמי שאני כבר מלא זמן בגישה שלילית בקטע לא כיף. דמיינתי אנשים אומרים "אוך עוד פעם זאתי מתבכיינת פה בבלוג שלה". 

אז אני יוצאת מזה. סנאפ סנאפ סנאפ. ככה פשוט. 




יצאתי

אני אתחיל בפוסט אופטימי ומתקתק אך מגניב בקטע לא מודע לעצמו.  





 הומאז' למונדריאן
 טינה בארני

 מפה


בא לי להיות הצלמת שמצלמת צילומים בדיוק כאלה.

**

הנה קליפ שנראה כמו כל התמונות ביחד



**

היום רציתי ללכת לקנות בגדים אבל היו לי יותר מדי דברים לעשות. אז התחלתי לראות סקנדל. ציפיתי להרבה יותר, פרק הבכורה היה מעפן ברמות שלא ציפיתי משונדה ריימס. משחק רעוע ביותר, תסריט מעצבן ומזיע ממאמץ.
אחותי, את האנטומיה של גריי כבר עשית. את טוטאלי יכולה לנוח על זרי הדפנה לנצח נצחים. אי אפשר להתעלות מעל מרדית' גריי וכריסטינה לוי כהן יאנג.

**

חוץ מזה שיצאתי מזה וכולי סופר שמחה אני בסטרס היסטרי שאני מחכה שיעבור לי כבר מתחילת השנה אבל הוא מתעצם. אני רוצה לעשות ויפאסנה, או שיהיה לי איזה גורו שיעשה לי רייקי וישים לי מחטים ונשיר שירי הלל לראמה ולקרישנה ואני ארגע. 

**

הערה של אופיר בהקשר לפוסט הקודם:
אופיר: את צריכה להרחיב על עיניין הפסטה. הרי את מדברת על איכות חיים, את לא יכולה לשנות את המלתחה שלך למונוכרומטית מינימליסטית ויפנית ולאכול פסטה בשמנת. את צריכה לאכול פסטה בשמן זית.
אמרתי: אני צריכה לא לאכול פסטה בכלל.

**

צולם בפריז בערב חסר דאגות.



נשיקות

7 תגובות:

  1. הפוך הורוד הזה מהמם.
    והפחית בתחתונים זה קרים סודה, נדמה לי. בא לי גם!

    השבמחק
    תשובות
    1. רק אני לא יודעת מה זה קרים סודה??

      מחק
  2. אני מקדישה לך את היצירה הבאה:
    https://www.youtube.com/watch?v=Pk66CpMZti8
    (הבלאק סבאת' הכי אופטימי שתפגשי)

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקיי אני לא ממש מבינה למה אני מאזינה

      מחק
    2. תשאלי את סטס, הוא בטח יידע.
      סתם, יצאתי גזענית רוסים. ל' מהמשרד שלי בכלל לא אוהבת את בלאק סבאת' והיא ממוסקבה (!)

      מחק
  3. בא לי לאכול את כל התמונות. כולל המדרגות. ביי.

    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בא לי להגיד שבא לי לאכול אותך אבל זה ישמע לא טוב ואנחנו אפילו לא מכירות ביי

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...