יום חמישי, 17 ביולי 2014

ראן נעה, ראן ! וגם: עוד נצנצים.




היוש.
אני באמסטרדם. מזג האויר פה מטמטם בחיוניותו ולפעמים אני מדמיינת טילים אבל הם לא באמת נופלים פה. הנשים רזות וגבוהות ובלונדיניות, לכן אני מרגישה גוצה ולא בלונדינית. אבל חוץ מזה הכל מקסים. 

איזה בחור על אופניים עשה לי פססט היום. פססט? באמת? אמרו לי פעם שאני חתלתולה אבל לא חשבתי שהתכוונו לזה ליטרלי.  

אני אוספת כרטיסי ביקור ממקומות סופר מגניבים אז פוסט על אמסטרדם יהיה בהמשך. 

**משהו לא קשור: חלמתי הלילה שאני מרדית' גריי שהיא בעצם אני ושהחבר שלי הוא דרק שפרד שהוא בעצם סטס. מעניין אם יהיה גבול להתמכרות שלי לאנטומיה של גריי.**



***


את הפוסט של היום צילמנו לפני קצת פחות משבוע, ולא היה לי מושג כמה שהוא הולך להקדים את זמנו! שום מושג!
אנחנו נדבר היום על נעלי ספורט, שזה הטרנד הכי מקודם בברכה שיכל להגיע למחוזותינו. חלום רטוב שלי ללכת עם נעליים שיחזיקו לי את הרגל וימנעו את הורידים שאני חוששת מהם כמו מהשמש. וכולם, כולל כולם (חוץ מאלה שהולכים עם הבירקנשטוק) נועלים פה נעלי ספורט! מהפכה, חזון אחרית הימים, וכו' וכו'. 
הטרנד הזה ממש לא חדש, אבל זו הפעם הראשונה שאני חוזה בו לייב. אז זה מקסים. גם בריא, גם קאז'ואלי, נון שלנטי וסופר קול. בשביל שלא נגמור כמו קארי בראדשו שלא יכולה אפילו ללכת על קצות האצבעות בספונג'ה. 

קיצר, הפוסט של היום. אז נכון מסיבת סילבסטר פוגשת את אופנת הרחוב של כפר סבא? אז זה. נצנים, סניקרס ותיקי קייטנה. 
ולא, אני לא מתכוונת להרפות מהנצנצים. לאב איט אור לאב איט.

-זהירות, יש היום מלא תמונות-

מומלץ לצפות עם השיר המחריד הזה, אבל מעודד הסניקרס:


ג'רי לובשת: 
חולצה ג'וני קאש: H&M
מכנסי נצנצים ושמלת נצנצים: ברק להב
תיק: נייקי
שרשרת: ג'רי לא מצליחה להיזכר
נעליים: אולסטאר וסאקוני

אני לובשת: 
חצאית נצנצים: ברק להב
חולצה קארל לגרפלד: eleven paris
שמלה שחורה: ברק להב
חולצת נצנצים: יד שניה (אוסף פרטי של ג'רי עלק)
נעליים: ואנס, אולסטאר
עגילים: SAGA
תיק: זארה

צילמו: ברק, ג'רי ונעה




























והוכחות לכך שהטרנד רץ בעולם:
 ריהאנה בשאנל

קריסטיאן סטיוארט

















ונסיים עם שיר מקסים ומהמם על ריצות. כך שגם באמצע שבוע האופנה אם נצטרך פתאום לרוץ, אז נוכל

בנוחות ובשמחות,
נשיקות

8 תגובות:

  1. טוב, זה ידוע שסניקרס עם שמלה זה מגניב, עם נצנצים זה עוד יותר אדיר.
    אהבתי שכתבת שזה אופנת כפר סבא והשיר באמת איום ונורא.
    בא לי גם!

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל איזה מקסים השיר בסוף! אני סופר מבסוטה על עצמי שמצאתי אותו.

      מחק
    2. זה נכון.
      הוא באמת ממש יפה.

      מחק
  2. נו אני לא בחורה של נצנצים אבל לגמרי הגנבתן אותי. אני כן (לגמרי) בחורה של פלאטס מרוב הסוגים. עם זאת, משום מה השילוב של שמלה ונעלי ספורט נראה פחות מגניב עליי מאשר על שאר אוכלוסיית העולם, אבל עובדת על זה. תהני באמסטרדם!

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שזה משהו שבעיקר צריך להתרגל אליו (ראי התגובה שלי למרג'ורי, בנוסף)

      מחק
  3. זה מהטרנדים שקצת מעיקים עליי, כי אני חושבת שבאמת אין שום סיכוי שהוא יצליח לעבוד עליי. כפכפים שטוחים אולי כן (וגם אז, אני משתדלת לא להסתכל על עצמי בחלונות ראווה), אבל הסניקרס מקצרות אותי לאורך שבו התחת שלי נוגע במדרכה כשאני יורדת לחצות את הכביש (כל זה, כמובן, כשמדובר בסניקרס שטוחות - לא הבפאלו האהובות שלי).

    לגבי התיאור שלך את אמסטרדם - ככה בדיוק (!) הרגשתי בברלין. מצד אחד הכי נהניתי בעולם (הייתי באולפנים של דייויד בואי! פאקינג טיול מושלם), מצד שני כל הזמן התעסקתי בהשוואה עצמית מול כל אמזונה טבטונית שחלפה מולי. לכן, אני חשה צורך לומר לך להפסיק עם זה מיד, כי את תצטערי על זה. זכרי תמיד שהן אולי גבוהות ובלונדיניות, אבל גם בעלות כתפיים אימתניות וחסרות תחת ומותניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת, שפשוט נמאס לי כבר ללכת עם נעליים שמכאיבות לי. זה נכון, הרגליים שלי לא אידאליות לטרנד. התחת שלי יהיה בקומה מינוס אם ללכת לפי המטאפורה שלך. אבל חלאס, כמה אפשר. אני כאילן מנסה לעבוד על לקבל את הגוף שלי עם המגרעות שלו וזה בחיים לא ילך לי כשאמות המידה שלי ימשיכו להיות האמזונות ההולנדיות (אפרופו). אז זין, אני חייבת להתפשר על משהו.

      *אמרה מאוחר בלילה, המבחן יהיה כשאחזור לארץ: האם ארוץ לספורט ורטהיימר או לא*

      מחק
    2. גם הרגליים שלי לא מושלמות לטרנד, אבל זה הכי נוח ולא צריך לחשוב על זה כל הזמן.
      אני עד עכשיו מנסה לקבל את הגוף שלי כמו שהוא, זה לא קל, אבל רוב הזמן זה עובד.
      תהני שם איפה שרחוק וקר.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...