יום שבת, 3 במאי 2014

פוסטאילנד






בפסח סטס ואני טסנו לתאילנד.
אני לא הייתי בטוחה שאני רוצה לטוס כי חששתי מכמות המטלות שיש לי בלימודים ושלא אספיק אותן, אז סטס אמר לי: ״נעה. אנחנו כנראה לא נטוס לחופשה בארבע שנים הקרובות. יש לך כרטיס בכמעט חינם. מה את חושבת על זה בכלל?״
אמרתי לו: ״לא יודעת...״
הוא אמר לי: ״טוב את לא באה אני טס לבד״.
אמרתי לו: ״מה אתה מאיים?״

*באתי.

ארזתי לעצמי בעיקר טונות של קרם הגנה (העור שלי לא מגיב טוב במיוחד לשמש, כמו שאני טורחת לציין בכל פוסט), שתי גופיות, שתי שמלות, שלושה מכנסונים ובגד ים שלם של אבטיחים.
אני לא חזקה במיוחד באריזות, בדרך כלל לחופשות בטן-גב אארוז את המינימום ההכרחי. 
נטייה זו נוטה להיות בעייתית כשבא לי להרגיש כוסית. תאילנד מלאה בבחורות רזות, שזופות ובלונדיניות.
(אני לא חושבת ששיתפתי עם קוראות וקוראי הבלוג את החלום הכמוס והגדול שלי להיות בלונדינית. בא לי שהשיער שלי יהיה כמו קרן של שמש. להיות קליפורניה גירל שנוסעת על סקטים בטיילת והשיער שלי מתבדר לי ברוח מאחורי ואז יבוא איזה ריצ׳רד אבדון כזה ויהפוך אותי לאייקון של הדור המנוכר והמרוכז בעצמו שלנו. כמו האנה הורבאת׳ רק בלונדינית ועל סקטים. נראה לי שנסחפתי). 

אז מה שקרה זה שהייתי לבושה בסחבות כל היום, היה לי נוח וכיף ככה ואני מוצאת את העניין של ללבוש בגדים מכוערים ממש משחרר. מיותר לציין שלא צילמתי תמונות של לוק אוף דה דיי.

איזה חופש. רק סטס ואני, חופים לבנים ודקלים. היה כל כך רגוע שאפילו השתחררתי מהפוביה שלי שקוקוס יפול לי על הראש. המים היו בגוונים כאלה חזקים של כחול ותכלת שזה הרגיז אותי כי כל הזמן הרגשתי שאני מסתכלת על תמונה שערכו בפוטושופ. 

בגלל שהיינו על כרטיסי סטנד-ביי, שזה אומר שאנחנו עולים רק אם יש מקום על הטיסה, ולא העלינו בדעתנו שכל עם ישראל טס לתאילנד עם כל המשפחה, לא הצלחנו לעלות על מספר לא מבוטל של טיסות ונתקענו בבנגקוק ארבעה ימים.
בנגקוק מדכאת. היא כל כך מכוערת, עמוסה, רועשת ולחה שנשארתי אצל אלכס (הנשמה שהציל אותנו ונתן לנו את הספה שלו בדירה הבנגקוקית המהממת שלו בכל הימים האלה) ובכיתי. מתייפחת על הספה.
שלחתי מייל לראש החוג שלי, כי חזיתי שאפספס כמה ימי לימודים. היא הרגיעה אותי והציעה לי לתעד את ימי ה"חיים על מזוודות". 
אני התחברתי יותר ללתעד את הייאוש, אבל ההתעסקות הזו הסיחה את דעתי, גרמה לי להרגיש שאני עושה משהו מועיל עם הזמן המבוזבז והעסיקה אותי במשך הימים האלה, וגרמה לי להסתכל על העולם מנקודת מבט אובייקטיבית ולא קורבנית כמו שאני אוהבת. (אמא שלי אמרה לי: "נעה'לה, זו חויה נהדרת בשבילך. את לומדת להתמודד עם מציאות לא רצויה. זו חויה חשובה ומלמדת").

בחרתי ארבע תמונות. תמונה לכל יום שהיינו בבנגקוק.







***


מה קניתי? זר פרחים לראש, שלוש חולצות בשלושים שקלים, בגד ים (כי לא שלחו לנו את המזוודות וקיבלנו אותן רק יומיים לאחר מכן), חצאית וחולצת טריקו לבנה (כי לא נשארו לי בגדים כשהתעכבנו בבנגקוק) וזהו. אין צורך בקניות. 


*


(תאילנד בתמונות)





















































והנה פלייליסט חופשה שמצאתי. טרם שמעתי את כולו, אבל אני אוהבת את השיר הראשון וזו בדרך כלל ערובה טובה מאוד לכך שהפלייליסט יהיה מוצלח. 


*

שנזכה לחופשות ולחופש.
נשיקות

8 תגובות:

  1. וואוו.. כמה את עושה לי חשק לחופשה!! תמונות מדהימות ואתם זוג מהמם ביחד!!
    הפלייליסט רק משלים את החגיגה!
    מדהים!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    השבמחק
  2. אף פעם לא רציתי לתאילנד, לא כל כך הבנתי מה ההתרגשות ורק חלמתי על אירופה. לא משנה ממש איפה בדיוק, העיקר שיהיה באירופה. ואת עשית לי חשק עז לטוס לתאילנד, ועכשיו אני קצת בדיכאון כי פשוט אין לי זמן לעשות את זה לפני תחילת הלימודים:(

    התמונות נפלאות, ואת נראית נפלא. אני מתה על הלוק הנקי והמושלם של הללא-איפור-אבל-מעלפת-כי-אני-בחופשה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחרי הצבא הייתי בדיוק ככה! בגלל זה ישר נסעתי לגור בפריז, אבל שם התאהבתי במקומות אקזוטיים וכמה שיותר רחוקים... יהיו לך עוד מלא הזדמנויות, אני בטוחה. ואם תאילנד באירופה- אז סעי לקרואטיה (:

      מחק
  3. תמונות מעולות (אבל אצלך זה ברגיל).
    ואני די מקנאה על החופשה בתאילנד. בא לי והחצי לא אוהב את תאילנד :(

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (:
      (ואני מודה שעדיין לא שמעתי על אנשים שלא אוהבים את תאילנד!)

      מחק
  4. זה התמונות הכי יפות של חופשה שראיתי מזה הרבה זמן, ובטוח שהכי יפות מתאילנד.
    מיותר לציין שאף פעם לא הייתי ועשית לי חשק עז.
    אולי יום אחד.

    לחיי עוד חופשות.

    השבמחק
  5. וואוו תמונות מהממות לחלוטין, בפעם הבאה שאתם טסים תעשי יותר תמונות אולי אשקול לקחת חל' מהן ממך ברשות שלך כמובן.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...