יום שישי, 25 בספטמבר 2015

צמות או לא להיות | או: פרי טיים אקטיביטי









אני רוצה להתחיל את הפוסט היום בלציין שמאז שחזרתי מקייב היו לי כמה לילות ללא שינה. בגלל שעבדתי בלילות הימים שלי התבלגנו לגמרי, ישנתי כמה שעות במהלך היום, בלילה עבדתי, ואז לא הצלחתי לחזור לשגרה שלי.
זה היה לי קשה ביותר, מהסיבה הפשוטה שאני לא מהבחורות שיכולות לא לישון. אני אעדיף לפספס כיף וללכת לישון, אני אסגור את הסרט ואצא באמצע המסיבה בשביל עוד קצת שעות שינה.
יש אנשים שיכולים לסחוב על ארבע שעות שינה בלילה, ואני מקנאה בהם. כשאני עייפה כלום לא עובד לי, אני פקעת, העיניים שלי שורפות ואני גם מרגישה שמנה. 
סטס אומר שאני כמו תינוק: בוכה כשאני עייפה (וגם רעבה, אבל זה לא קשור). 


(זו אני אחרי לילה בלי מספיק שינה)


***


לפני כיפור עבדתי ברודוס, המשמרת שלי הייתה ב5 בבוקר. בדרך כלל אין לי בעיה עם השעות האלה כל עוד אני הולכת לישון מספיק מוקדם, אבל באותו לילה לא הצלחתי להירדם. אחרי שעתיים של ניסיון לכפות על עצמי את השינה הבנתי שזה לא ילך ביננו. אז קמתי, פתחתי את היו טיוב ושכללתי את יכולות קליעת הצמות שלי.
עד שהתארגנתי למשמרת עשיתי שלל צמות, בעזרת המדריכות שאני מרגישה שהן כבר כמו חברות שלי. 



***






*** 



אני באמת ממש אוהבת צמות. הן פתרון מדהים לבד הייר דיי, הן משדרגות לוק רגיל ויכולו להפוך אותך לאלזה, בילבי, או לנסיכה אוקראינית (כל אחת וממלכת האסוציאציות שלה. היא יכולה להפוך אותך גם לגרייס קלי). 



***






***


צילמה: דנה המהממת















***


וכך זה נעשה:

:



***



עוד בחורות בגוד הייר דיי:









***


בשמחות

5 תגובות:

  1. משגע. אני כל כך אוהבת צמות והשיער שלי לא מספיק ארוך.

    השבמחק
  2. משגע. אני כל כך אוהבת צמות והשיער שלי לא מספיק ארוך.

    השבמחק
  3. ממש, ממש יפה.
    הכי דיכאון שבדיוק הסתפרתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה (: ויש הרבה טיוטוריאלז לשיער קצר גם דרך אגב. אני אשלח לך.

      מחק
  4. כל הצמות האלה מהממות ובמיוחד עלייך. באסה שאני לא בן אדם של ארוך. מתה לראות סרטונים לשיער קצר!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...