יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

פוסט פוסט אקולוגי או:הנה אני מיישמת




I'm gonna pop some tags
Only got 20 dollars in my pocket
I - I - I'm hunting, looking for a come-up 
This is fucking awesome


האם מישהו מחברי המלומדים והאופנתיים ידע שהשיר המגניב הזה הוא על חנויות יד שניה?
איך גיליתי את זה רק עכשיו?? זה הפסקול של חיי (חוץ מהקטע שהוא מדבר על הזין הגדול שלו)

והיום פוסט על טהרת בגדי היד השניה.
נתחיל בחולצה הזו:

 
קניתי אותה ביום חמישי שעבר בשוק באגריפס בירושלים. אהבתי את השילוב המגניב בין הפסים הכחולים והכפתורים האדומים, את הצוארון ואת זה שהיא עושה ציצים יפים. הבד קצת מבאס, מין בד וינטג׳ עבה ומחוספס קצת, אבל מה שטוב בו זה שיש לו צורה והוא יושב טוב על הגוף. קצת גירודים עוד לא הביאו אותי לידי בכי.
יום למחרת כבר לבשתי אותה. ממש כמו בשיר. סטס אמר לי: ״איכס נעה, מישהו בטח עשה עליה פיפי לפני״. אמרתי לו ״לא נכון״ והושטתי לו את המצלמה בהפגנתיות, שיצלם קצת. 

״Probably shoulda washed this, smells like R.Kelly sheets, piss״


ואם מישהו דיבר על לפוצץ מותגים- בואו נדבר על המכנסיים המדהימים שאני לובשת של אליאן סטולרו, שלא ברור לי למה למעצבת הנהדרת הזו אין אתר או דף פעיל בפייסבוק (אולי יש ולא מצאתי) שגם דיגמנה לעצמה את קולקציית חורף 13-14 (מה?!? איזו מגניבה! הלאה תרבות הסגידה לצעירות ולנעורים! איזה ייצוג מדהים של אישה חזקה, עצמתית ועצמאית בקטלוג אופנה).
פעם, כשעבדתי בקייטרינג ׳מתוקה׳ ועליתי משהו כמו 80 ק״ג בשני אירועים, עבדתי באירוע השקת קולקציה שלה. אני לא זוכרת שממש התחברתי לעיצוב עצמו, אבל הבדים, הגזרות, והאיכות שבו אותי. נחזור רגע לבדים. עבים ומפוסלים, מעניינים. הכל צרח ״לא ייצרו אותי במפעל בייצור המוני בסין!!!״ השילובים המרעננים של הצבעים בלבלו אותי ועשו לי אור בעיניים. אני מדברת איתכם על 2011, לא על הקולקציה החדשה שלה.

בכל מקרה, תארו לכם את שמחתי כשמצאתי מכנסיים שחורים, קלאסיים, עבים (כן, הבנתם כבר שאני אוהבת בדים עבים. מה לעשות אני סובלת מקור.) והכי טוב: לא קטנים עלי! סתם זה לא היה החלק הכי טוב. החלק הכי טוב הוא שמצאתי אותם בחנות יד שניה האהובה עלי, מונה יד שניה, במשהו כמו 150 שקלים. טווח המחירים שלה בחנות (אל תתפסו אותי במילה כן?) הוא לפחות פי שלוש מזה.
זהו, קניה שווה פיצוץ, אמרנו?


הג׳קט מחנות יד שניה בניו יורק, שמצטבר לי רוק בפה מרוב חרמנות עליה רק כשעולה לי בראש הזיכרון שלי מסתובבת ומעמיסה מיו מיו וקלוין קליין ב15 דולר.

החגורה מחנות יד שניה בברלין. והיא הייתה הקניה הכי טובה שלי שם. הגעתי לברלין צעירה, עדיין לא הייתי מומחית יד שניה. קניתי קצת זבל היפסטרי. אל דאגה, נפטרתי ממנו.

סטסיק צילם. תודה מותק, מצטערת שצרחתי עליך כשיצאתי שמנה בתמונות. 

המשיכו בקניות הנבונות הכלכליות והסביבתיות שלכם.
נשיקות !







ואיך אפשר בלי פארודיה? אם למישהו יש כוח לתרגם הוא מוזמן. אני לא הבנתי מילה





4 תגובות:

  1. מכנסיים מעולים. אני מאוד אוהבת כאלו, בעיקר בשילוב עם חולצות צמודות-צמודות. זה מתאים בדיוק למבנה הגוף שלי וגורם לי להיראות צנומה וגבוהה. הבעיה היא שהסגנון הזה דרמטי מדי עבורי בד"כ.

    גם לי יש כמה מכופתרות יד שנייה שהייתי נורא מרוצה מהן בהתחלה (הן מאוד מזכירות את זו שלך, ואחת אפילו של ארמאני). עכשיו אני מרגישה שאין לי לאן ללבוש אותן, אולי כי נכנעתי לאובססיית הטי-שרטים ומעילי העור שפושה בכל מקום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר קלות להחליף את הטי-שרט בארמאני- והנה לך אאוטפיט מנצח (:
      וזה בדיוק מה שאני מרגישה לגבי המכנסיים האלה! לא חונקים בירכיים, מבליטים את המותניים, והם גם די ארוכים ומאריכים לי את הרגליים.

      מחק
  2. יפה לך אקולוגי :)
    אהבתי ממש את החולצה, ואת שילוב הצבעים בה, במיוחד עם האיפור הזה שממש מחמיא לך. הדיטייל של הכפתורים בצד המכנס גם מקסים בעיני ממש.
    בקיצור מוצלח לגמרי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...