יום שני, 16 ביוני 2014

כל הנוצץ





נצנצים. כל פעם שאמרתי שאני אוהבת נתקלתי בהרמות גבה ובמבטים מתנשאים. על הפנים, בבגדים, בנעליים, בחיים. איפה שאפשר לדחוף נצנצים אני קונה. אפילו יש לי פצירה עם נצנצים (בזהב, כסף וורוד).

הפוסט הזה מברר מה קורה כשמביאים את הנצנצים, על הזולות, הטראשיות והקישור הישיר לתרבות הנמוכה- לתרבות הגבוהה? איפה המתח נשבר והנצנצים מפסיקים להיות סממן מובהק לטעם רע והופכים להיות שיק?

ברוכים הבאים לפוסט שיכול לעורר התקף אפילפסיה.
אינג׳וי

*בסוף תמונות שצילמתי את אופיר וזהר דוגמניות הבית, עבור פרוייקט פוטושופ, ובכלל*



 מפה

 צילום: Eugenia Bazarovaw
ווג בריטניה, 1999. צילום paolo roversi

 צילום: mario testino לווג
 חצאית: kelly klein
 מפה
 מפה


DIOR

 santogold, 2008


















כל הגיפים מפה



***


את התמונות צילמתי לתרגיל בלימודים, העבודה עוסקת ברווח שנוצר בין ההקשר לתרבות הנמוכה שנוצר מהאיפור המנצנץ לבין הפורטרטים המהורהרים והמלנכוליים של בנות יפות ועדינות.








*


הנה שיר עם ניצנוצים ששרה אותו הבחורה הכי מנצנצת שנראתה על מסך הטלויזיה.



ועוד משהו קטן



נשיקות 

11 תגובות:

  1. נצנצים איז דה שיט, חבל שכל פריט לבוש איתם הופך מיד לדבר הכי מגרד EVER. בתור פיצוי, הקרם הגנה שלי הוא מנצנץ (בחיי!).

    התמונות מדהימות - בעיקר הלא-גיפים (קצת נמאס לי מגיפים, הם ממש בכל מקום).

    אגב, היות ואנחנו בנות אותו הגיל - גם לך היה בסביבות גיל 13 מין ג'ל נצנצים שהוא מולטי-טאסק כזה? זכור לי שחברותיי ואני היינו מורחות נצנצים ליד העיניים, על השיער (זה הולך טוב במיוחד עם תסרוקת צמות-שבילים!!1) ואפילו בעאלק-מחשוף שהיה לנו בכתה ז'. נראה לי שזו הייתה מין שגעת המילניום החדש שכזאת.

    השבמחק
    תשובות
    1. קרם הגנה מנצנץ? הוא עובד? של איזה חברה הוא?
      מעניין שאת אומרת שגיפים בכל מקום, אני מרגישה ממש חתרנית ואולד פאשן כשאני מצרפת אותם. אני מרגישה שזו טכנולוגיה שחלפה מעולם האינטרנט.

      האמת שלא היה לי, אבל יש לי זיכרון קלוש שייתכן מאוד והוא ממומצא- שלי משתמשת בג'ל נצנצים של אחת החברות שלי.

      מחק
    2. גם לי יש קרם הגנה מנצנץ (של גרנייר) והוא פשוט מדהים, וקרם רגיל עם נצנצים, וכרית שמפזרת נצנצים וגם לי היה ג'ל נצנצים בגיל 13:)

      מחק
  2. וגם - כמה תמונות שאני תורמת להול-אוף-גליטר שלך, מתוך הסרט הכי מנצנץ שנוצר:

    http://31.media.tumblr.com/tumblr_lzv6bvhc2g1rqq8alo1_500.jpg

    http://asset-a.soup.io/asset/6466/2266_a393.jpeg

    http://hiff.fi/wp-content/uploads/2012/08/11-600x316.jpg

    השבמחק
  3. וואו התמונות פשוט מושלמות.
    ועכשיו בא לי טייץ מנצנץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. כל דבר שקשור בטייצים מלחיץ אותי. ענייני ירכיים אנד שיט

      מחק
  4. מהמם במידה הנכונה!!
    הצילומים שלך מרהיבים!
    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
  5. בהיתי באוסף איזה רבע שעה. כייף!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...