יום ראשון, 5 ביולי 2015

ניאון לנצח





הולה אול יה

שבוע ההגשות מאחורי, וכמוהו גם שני מבחנים. נותר לי עוד אחד ואז אני בחורה חופשייה, שיהיה לה מלא זמן לרוץ בשדות, להתמכר לסדרה חדשה, לפגוש את כל האנשים שהיא הכי אוהבת והוזנחו במשך שנה, לעשות פיקניקים בגן סאקר עם סטס, ולכתוב מלא מלא מלא פוסטים (או ש:אני ישר מתחילה לעבוד). 

בכל מקרה, אני אנצל את ליל הקיץ הנעים הזה (שאין לי מושג אם הוא באמת נעים כי אני יושבת בבית הסגור), את האתנחתא מהאתנחתא מהלימודים- לכתוב פוסט על אהבה ותיקה שלי- אורות הניאון.

אין, ניאון עושה אותי מאושרת. אני רוצה שכל הבית שלי יהיה מלא בניאון: שלט על השירותים, מעל מכונת הקפה, ליד הטלויזיה, בגינה, שלט שמצביע על המקרר, סטס אמר שהוא יכין לי שלט של 'סתמי' מול המיטה, שידלק כל פעם שארצה לדבר לפני שאנחנו הולכים לישון. 


***

זה שיר של איזו דמי אחת שאם היא לא בחבורה של טיילור סוויפט היא לא מעניינת אותי




***


אני רוצה את הכל כולל הכל כולל הכל בבית שלי.
ואם זה לא היה מספיק ברור:



***


Steven Dobbin 
לייק דההה 




Pakayla Biehn 


Petra Collins 





כל בוקר מחדש 
 סטס אמר שהוא מסכים שגם השלט הזה יהיה מול המיטה. אבל הוא לא מוותר על ה'סתמי'
 לכבוד הנישואים החד מיניים 






Eric Michel 


Justin Broadway 
זו אחת התמונות הכי יפות שראיתי 





***


הניאון הכי שווה בעולם (ניו יורק, 2013. צילמה והייתה בהלם: אני)




***


ואיך אפשר בלי עשי זאת בעצמך קטן?
http://www.brit.co/diy-neon-signs/

(מה שאני בחיים לא אעשה)


***


כמובן שיש בורד סופר הוט בפינטרסט שאתן מוזמנות לעקוב אחריו כי יש שם עוד מלא דברים שווים





***


ולסיום: ככה דנה ונעה לומדות למבחנים



יאללוש, שבוע מוצלח ובוהק וזה

3 תגובות:

  1. נהדר. בעיקר אהבתי את ה- fuck off :-)

    השבמחק
  2. איזה פוסט יפהפה! אני מתה מתה מתה מתה על ניאונים והתמונה שאת צילמת הכי יפה בפוסט. אמיתי.
    בגדול אני מעדיפה ניאונים אדומים או ורודים, וטיפוגרפיים, אבל לא מפלה לרעה את אלו שלא עומדים בדרישות הללו. אגב, ניאונים היא אחת הסיבות שאני כל כך אוהבת את בלייד ראנר.
    ועכשיו יש לי שני לינקים בשבילך - אחד הוא קצת קידום עצמי, אבל אם לא ראית אז בא לי שתראי את הפוסט הזה:
    http://marj-m.blogspot.co.il/2014/10/blog-post.html
    השני הוא חשבון אינסטגרם שאת בטוח מכירה, אבל אם לא אז הכי כדאי שכן:
    https://instagram.com/theacademynewyork/
    הם ממש חזקים בניאונים.

    השבמחק
  3. ניאון זה נפלא, במיוחד עם הוא ורוד.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...